|
איפה נתחיל? קיץ 1976 החלטתי לבצבץ החוצה. כמה דברים
קרו מאז, המון, והזמן קצר והדף פה, באתר קצר עוד
יותר אז נתמקד בעיקר. מה אני עושה פה? מפרסם ומראה
צד שלא להרבה יצא לראות. תמיד חשבתי שאומנות זה משהו
מאוד אינטימי, לא פעולה שכולם צריכים להשתתף בה. אבל
אז ראיתי את האתר הזה ואמרתי, וואלה. אז אני נהנה
לראות שיש פה המון אבל המון יוצרים, וכיף לי להיות
חלק מהקהילה הזאת.
|
|
מישהו כאן חושב
שאני שומר
מסורת?
אני? כשיש לי
דיבור כל כך טוב
עם הקב"ה?
מי אתם חושבים
מזמין אותו בכל
ארוחת סיום
קמפיין
לשרימפסים?
הרמב"ם?
הקופירייטר של
אלוהים לא מתנגד
לארוחה טובה |
|