|
נולדתי בחיפה ב-28 לפברואר 1978, אני כותב בעיקר
פרוזה פואטית, אך התחלתי לכתוב סיפור ארוך. זה חשוב
בעיני להביע את עצמי דרך אומנות, כי רוב הדברים
האחרים פשוט חולפים ונעלמים.
I can feel your touch, with elegance and style, with class
and wisdom, while I walk through the alley, and every face I
see blooms like a butterfly in its first flight.
|
|
|
נעים מאוד, אני
יגאל עמיר, פעם
גרתי בהרצליה,
היום זמני אני
קצת בדרום, אבל
יהיה בסדר תוך
שנה שנתיים אני
חוזר למרכז.
יגאל עמיר חושף
את זהותו ואת
עצמו לזאת שאהבה
את התל אביבי
ההוא, ומוסיף
ואומר: מה היא
לא שומעת
חדשות?
ובכלל למה
להתגאות שהוא
היה תל אביבי,
אני לא רץ וחותם
יגאל עמיר זה
שאהב את
האלקנ'אית! |
|