|
למה כולם כותבים שירים עצובים?
על אהבות שהיו וכבר לא,
על מישהו שעזב ולא חזר.
על דברים שרוצים אבל לא מקבלים.
על העצב שלה.
|
|
|
מה זה קטע הזה
של תגובת המערכת
וזה שמשאשר את
הסלוגנים, זה
באמת, או שזה
סתם אנשים
שמנסים להיות
מצחיקים?
סמיילי.
תגובת מערכת: זה
באמת |
|