|
 LovEsti
נולדה בשנת 95' .
רוב יצירותיה נכתבו מהרגשות,מהאמת.
אך כמו כל אחד אחר,היא גם אוהבת לחלום,
סיפוריה לרוב הם דימיון.
תשמח לקבל הערות,בשביל שתוכל להשתפר.
היא רוצה לקדם את היכולות שלה,ולאחר מכן
להגשים חלום קטן - להיות סופרת.
עם זאת,גם רוצה לומר תודה לאדם מקסים
בשם תומר.אשר עזר לה ללמוד מהחיים,
להתקדם בהם.והכי חשוב,לימד אותה לחייך.
תודה לך,תומר.
אל הארכיון האישי (2 יצירות מאורכבות)
|
|
כששרית חדד
אומרת "אל תקרא
לי סנובית כי
אני לא מתנשאת,
לא לוקחת כל מה
שאני מוצאת"
היא לא סותרת את
עצמה?!
אחת, בהרהור
רגעי על המסר
הטקסטואלי
שבשירים מזרחים. |
|