|
הייתי באה אלייך, להיאחז בך...
אינני יכולה להיאחז בך יותר
|
את ההרגשה שהייתי איתו
את הטעם שלו
את הריח שלו
לשכוח ולא להיזכר בזה יותר
|
התמכרתי לסמים ... ישנם מכנים זאת "הזיות רגעיות "
אבל אנחנו המכורים יודעים מה ההרגשה האמיתית
|
|
|
"אתם לא מבינים
אלוהים הוא בעצם
זה שמאשר את
הסלוגנים"
ניסיון התחנפות
(לא מוצלח) לזה
שמאשר את
הסלוגונים |
|