| 
 
 
 
 
 
 
 | 
 | 
 אינך יכול לדעת מה עומקה של השלולית עד שלא תדרוך בה.התיחסות למרואינת  מנקודת מבטה.
 
 | 
 | 
 לכל אות בנפרדיש אופי מיוחד
 יש אות של דמות
 ויש אות של חוט
 
 | 
 | מברכת אני תמידברוך שעשני אשה
 בחברת גבר אתמיד
 אליו יש לי גישה
 
 | 
 | בשביל כנחש לה דרך מתפתלתצועדים.
 
 | 
 | משב של רוחקולות של שריקה
 עלי עץ נושרים
 באדמה הבוצית מתפלשים
 
 | 
 | כתיבה של בית ספר אותי מרגיזה
 כי על כל מסר
 ניתנת תשובה
 
 | 
 | תמיד אשוטט בתוכיבנושא כאוב
 שהטריד מאד מנוחתי
 ומעלה זכרון עצוב
 
 | 
 | למה תמיד בלהט הויכוחאנחנו שולחים איש את רעהו
 לכל רוח
 
 | 
 | לא פלאי הנדסה מרשימיםלא גשרים מתוירים
 בחרתי לי גשרון
 שיש בו זכרון
 
 | 
 | ביום אחד בהירכשהייתי בקיבוץ
 נדרשתי לעבוד בדיר
 כי היה זה בשיבוץ.
 
 | 
 | 
 מקבל את השונה בשמחה והבנהאוהב חיבוק לא חונק וקירבה סבירה
 בעל כושר שכנוע שופע חביבות
 אינך נוטר טינה, כולך נאמנות.
 
 | 
 | כל עונות השנה גורמות לי נחתמלבד אחת
 שהיא כמו קוץ בתחת...
 
 | 
 | 
 אילנה משקיפה מחלון המטבח הפונה מזרחה. שעת אחר צהריים מוקדמת.אפרורית קלה, השמש שולחת קרן אור אחרונה בדרכה  לשקיעה. חול
 הנגב הזהוב-אפור מפדר את דרך האספלט ומטשטש
 את קוי המתאר שלה.
 
 | 
 
 
 
 אל הארכיון האישי (1 יצירות מאורכבות) 
 | 
        
          | איסור על קיוםיחסי מין במקרא
 מעיד בבירור על
 כך שפעם הייתה
 קיימת תופעה
 כזו.
 
 
 
 
 חיה איגר, מורה
 למתמטיקה בביה"ס
 עירוני ד'
 תל-אביב.
 |  
 
   
 
 
 
 
 
 |