|
מוזיקאי מלידה....
When you find there's no one at home
And you feel you're left alone
In the day and in the night
If you need me girl I'll fight
|
|
|
זה הסלוגן
האחרון שלי
איתכם, כי
בסלוגן הבא אני
ארדם, אז תזכרו
שהבטחתם לא
לבכות, כי
השמיים גדולים
והדף אחורי. |
|