|
בדיוק סיימתי צבא, אני מתכנן לנוח, לעסוק באמנות, אם
זה ציור או פיסול וכמובן לעדכן את הדפיוצר בבמה.
הציורים ששלחתי הם קצת ישנים, אני מקווה שיהיו חדשים
בקרוב מאוד, מקווה שתהנו מהם!
|
|
גם כשאני כמעט
נרדמת
לדף האחורי אני
נכנסת
לפחות פעם אחת
רוצה לקרוא איזה
סלוגן נחמד
לפני השינה |
|