|
eliko
היי שמי אלי עוד מעט בן 19 אוהב שירה חופשית ולא לא
ראפ אלא זריקה מהלב אל העט כל מה שעולה על הדעת.
אל הארכיון האישי (1 יצירות מאורכבות)
|
|
אני יוצא הבוקר
להשקות את
הגינה. ומה אני
רואה צמח לי
מהאדמה..
ברביון!
קטן כזה חמוד
סגול.
חפרתי אותו
החוצה, רחצתי
אותו, עטפתי
אותו במגבת.
ומיד התקשרתי
לאגודה למען
הברביונים. |
|