|
er
למה קשה לי לאהוב
השלמתי אם זה שזה לא קיים, למרות שרציתי, חלמתי שזה כן קיים
ובטח שאם סיוון פחדתי לנסות ולהתאכזב.
|
אז מה אני חושב על אהבה, היא שאלה אותי - אולי עכשיו אני יודע,
או שאולי אני עוד יותר מבולבל.
אני חושב שאני לא יודע אם אהבה קיימת כמו שנותנים לנו להאמין.
|
בין שקיעות לירח משוטט
חלומות מתגלים חלומות נסתרים,
|
אין איש יודע
אין איש שומע וכבר
אין אף אחד
כולם נהפכו לחיות אדם
|
אני נזכר
נזכר בעבר נשכך
הייתי משנה המון
פונה בדרכים אחרות
|
אני כול הזמן שונה משתנה
מתחלף לאחר מתחלף ושוב חוזר
|
|
|
פגשתי עכשיו
מישהי, שחודשים
שלמים הייתה באה
רק לדף האחורי,
ולא מתעמקת בכלל
בכל האתר הגדול
והמעיק הזה
שבנוי מסביבו.
לצערי, היא
התקלקלה והתחילה
לקרוא גם יצירות
באיזה שלב, נו,
ניחא.
צרצר. |
|