[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








אלינור רוטמן
Roses are #FF0000, violets are #0000FF
All my base are belong to you


אל היוצרים המוערכים על ידי אלינור רוטמןאל היוצרים המעריכים את אלינור רוטמן
אלינור נולדה בשנת 1987 וכותבת בגוף שלישי לפי דרישת
הקהל (או, בעצם, המעסיקים).

היא התחילה את דרכה בפורום "הארי פוטר" בתפוז (עוד
בימים שהיה רק פורום אחד מהם... אך, תקופת
הדינוזאורים) ובכתיבת פאנפיקים, חלקם רעים למדי. היא
מקווה שהיא השתפרה מאז. הרבה. עכשיו היא כותבת
סיפורים קצרים, עובדת על דברים ארוכים יותר (במוחה
הקודח בלבד, אך בקרוב אצלכם בסלון) ומדי פעם עדיין
נהנית (אם כי חשה רגשות אשמה על כך) מכתיבת פאנפיקים
למיניהם. היא רוצה מאוד להיות מאותם אנשי אשכולות
מוכשרים אשר הדפיוצרים שלהם מלאים בכל טוב מכל מדיה,
אבל היא לא. סיפורת זה הקיק שלה.
חוץ מכל אלו היא אוהבת גם אנימציה יפנית, את ניל
גיימן, טרי פראצ'ט ושירים של דיסני (וסוגריים).




לרשימת יצירות הסיפור קצר החדשות
פאנפיק
נוויל הניח את המספריים והתגנב באיטיות אל עבר קצה השני של
החממה. ליד מחיצת עץ השתופפה דמות בגלימה מלוכלכת, שני מגשי
הנבטה לרגליה והיא נאנחת בייאוש. קווצות שיער בהיר נפלו על
פניה החיוורים ונוויל נשנק כשהבין שמדובר בדראקו מאלפוי.

פאנפיק
"ובכן, ידידי, כנראה שזה רק אתה ואני עכשיו." אמר סיריוס
וגיהק. הוא אפילו לא התקרב לשכרות אבל נהנה מהעמדת הפנים.
לעומת זאת, רמוס - ספוג ברגשות אשמה על המעשה הפוחז ובאדי
אלכוהול בעקבות המעשה הפוחז - נראה שיכור כמו פודינג של חג
המולד.
הוא פלט גיהוק חזק יותר

התבגרות
ובכן, השיער עדיין היה שחור, וריח הסיגריות שלי עדיין נישא
בנחירי כל קרובי-שלא להזכיר את הפירסינג בגבה, השניים באף
והחמישה האחרים באוזן. אבל היה הסווטשרט, והיה כחול.

פאנפיק
לא אכפת לנו מפברואר הארבעה עשר. הוא לא קיים עבורנו. הזדמנות
ללכת לזונקו, לא יותר. האמת היא שכן אכפת לנו, קצת, בגלל
שסיריוס הולך להיות בפגישה מלאת משמעות עם החברה התורנית שלו,
אבל אנחנו יודעים לבדר את עצמנו מצוין גם בלעדיו.

כן, אני מבטיח לאהוב אותך תמיד. את תאהבי אותי? תמשיכי לחייך
אלי כמו עכשיו?

פאנפיק
קרה לכם פעם שחיבבתם מישהי? אולי אפילו אהבתם אותה? לנוויל זה
קרה. יותר מפעם אחת. ולשם שינוי, הפעם היא לא התעלמה ממנו.
נוויל כבר התרגל להיות בלתי-נראה, זה לא אומר שהוא נהנה מזה.

כמיהה
עם מחשבה זו הוא קם מהמיטה ופתח את החלון. שמיים לבנים של
אין-גשם-אין-שמש ציננו את פניו כשהביט למעלה וחייך לעצמו מסיבה
זו או אחרת. בקרוב יירד גשם, אך הטלפון לא יצלצל עם הטיפות
הראשונות.

אגדה
הוא עמד במרכז נתיב שטרקטור מעך בעוברו ונראה מבולבל, בודד
ומנומש. שיערו היה בצבע השיבולים ועיניו היו בצבע שיערו. סביבו
רקדו במעגל בערך חמישה עשר מהדברים האלו, הפיקסיות, אך לא נראה
שהוא הבחין בהן.

פאנפיק
עלי הורדים צנחו באיטיות מן השמים. כמה עשרות אלכימאים המומים
הביטו בהם כשמילאו את כחול השמיים בלבן-ורדרד. מחוץ לחומות
הרחבה ניסתה נינה לתפוס את הגזרים הרכים תוך שהיא יושבת על
כתפיו של אל, שנשמע שמח גם הוא. הוא רצה לחייך, אבל חליפות
שריון לא מסוגלות למחוות

מיתולוגיה
היא ליקקה את דם החיה מהחרב, מביטה ביריבה מעל ללהב, מתגרה.
לכל אחד מהם היה גם טעם שונה, מין תחושה חובקת עולם: אפרודיטה
הייתה קינמון, דבש ומשהו שרוף ומר; לציפור האש מיפן היה טעם של
עוף.

פאנפיק
עשרות קללות חלפו בראשו של דראקו: כואבות, מגדילות או מעלימות
- אך אף אחת מהן לא הייתה יכולה לפגוע כמו אותו ידע בסיסי
שלונגבוטום אינו אהוב ואינו מעניין, אף לא את מי שהחשיב חבריו.

אורבני
אם מאב היתה יודעת לאן התגלגל עמה ומה נשאר ממנו, היתה מחווירה
כשמי העיר ביום חורף. שמיים כאלו היה הדבר הראשון שראתה
סנקוויט באותו הבוקר


לרשימת יצירות הפרגמנט החדשות
והוא צייר. רישום מהיר, תרגיל, נועד להישאר חבוי במחברות אותן
אי אפשר לקרוא למשך שנים, עם מכונות מסתוריות שאולי לא ימצא
להן שימוש לעולם.


לרשימת יצירות הציור החדשות
סקיצה
אל היצירה
עט 0.4 שחור על בלוק ציור

על נייר
אל היצירה
עיצוב דמות לD&D

על נייר
אל היצירה




נטלתי חופשה
לחודשיים-שלושה
הלכתי לגלוש
בבמה חדשה
אחי, זו היתה
חוויה מרעישה-
נפטרתי מהצורך
לדבר בחרוזים


תרומה לבמה





יוצר מס' 45713. בבמה מאז 31/12/04 0:01

האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות לאלינור רוטמן
© 1998-2025 זכויות שמורות לבמה חדשה