|
"אבל אני חייל ואל תבכי ילדה, אבל אני חייל ואל תבכי ילדה..."
בקע קולו של שלמה ארצי מהרדיו. שכבתי במיטה, קורא עוד ספר
פיקנטי על עורכי דין ומלחמתם להוציא עוד איזה אביון שהסתבך
מהכלא, אליו נזרק על לא עוול בכפו.
|
|
|
החבר של שלי
נורא מעצבן
אותי, ולא בגלל
שאני פמיניסטית,
להפך, השובניזם
נותן לנו לנצל
את הגברים! הם
הולכים לעבוד
ואנחנו נחות,
מכינות קצת
אוכל...
בכל מקרה! הוא
נורא מעצבן
אותי, כי הוא
מתלהב מעצמו! |
|