[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה










כשביקשו מאפרת לכתוב על עצמה, היא ישבה וחשבה.
אף-פעם לא ביקשו ממנה לכתוב על עצמה. הרי אפילו
לצייר את עצמה כמו שצריך היא לא מסוגלת, אז לכתוב?!
רגשות נחיתות מסויימים, וביטחון עצמי ששואף לנקודת
הקיפאון של מים, מונעים ממנה מלעשות זאת.

       


נולדה ב-1985, מה שנותן לה את הזכות להתחבא מאחורי
התירוץ הנדוש של לחצי גיל ההתבגרות, למקרה שתמתח על
יצירותיה ביקורת רעה.

       

והרי רשימה חלקית של מיגרעותיה, או יתרונותיה, אם
תרצו:
גרה בתל-אביב, לא מזמן סיימה את תקופת הפריקיזם שלה
(אך למרות זאת היא עדיין נוהגת לפקוד את הקומה
השנייה, אך לא לזמן רב, אני מניחה), בעלת יצר הרס
עצמי מפותח ביותר, נוטה לדכאונות, נוטה למצבי רוח
קיצוניים, בעלת חוש הומור מעוות ביותר, צינית בצורה
מזוויעה, פירומנית, מעשנת אובססיבית, בעלת דמיון
מפותח ביותר וכוססת ציפורניים.

       




לרשימת יצירות השירה החדשות
עצב
ודמי שניגר מפצעיי החדים,
מזכיר לי את אהבתי לחיים

הרהור
אהבה חד-צדדית.
שפיות אי-זמנית
מבט אחרון,
פוסט דיכאון

הרהור
אדישות שכזו, אופפת אותי.
סופרת ת'שניות, עד למותי.
מבט אחרון של תמימות מתוקה.
מבט אחרון, ודמעה ארוכה.




מצד אחד סקאדים,
מצד שני המציאו
את הבירה.

(מתוך העירקים-
עם חידתי.
דיאלקטיקה של
טוב ורע על רקע
סביח. bazra
university
press 2001)


תרומה לבמה





יוצר מס' 3214. בבמה מאז 21/5/01 1:21

האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות לאפרתול השבלול
© 1998-2017 זכויות שמורות לבמה חדשה