|
אם חייבים מלודרמה... תביאו פרחים:
סיגליות ואירוסים והרבה חיוכים.
לא לבוא בשחור, זה עושה לי רע,
מתחת לאדמה, זה לא כל כך נורא.
|
כל פעם שאתה מופיע על המסך
יש לי התקף לב קטן
אין לי מה לעשות עם זה, יש לי חסך
נותר רק ליילל מול ירח, ליילל כמו תן
|
יש לי שיר שמתאים לשין דגושה,
ולא זו לא הפרעה נפשית קשה,
בבקשה תשיר את השיר שלי,
והעולם יהיה פחות אפלולי.
|
אם אתה סובל מרככת,
אז תאכל גבינה ותהיה קצת בשמש
ואז אמא לא תהיה מועכת,
אבל אל תגזים פן יצא לך נמש.
|
|
|
נסעתי להודו
לחפש ת'צמי, ולא
מצאתי,
אז אם מישהו
רואה אותי-
בבקשה תודיע.
תודה,
המתלהבת. |
|