|
מעולם לא באמת למדתי לכתוב.
גם לא ללכת.
אני עדיין אתקע בדברים שגובהם 2 ס"מ מפני הקרקע.
אצא לגשם
לתור לך בין הטיפות
|
זו המילה שלך
מהדהדת עם הקודמות
שאספתי.
|
על שביל הלבנים הצהובות
אני היא המכשפה מהמערב
|
|
|
מה הפרובוקטור
הזה? מה הוא
בכלל יודע? מה
זה היציאות
האלה, בלי שום
קשר לכלום?
אשכרה "יציאות
באין כניסה"!
פתאום סלוגן
שכתוב בו
"דמעות!" מה זה
קשור לעזאזל?!
מילא "חירבון!"
כמו שהוא כתב
פעם, הוא קלע לי
למומנטום. אבל
דמעות מה
קשור?!
זה שמאשר את
הסלוגנים,
לתשומת ליבך.
כן, אני שאפה
בלונדינית. כדאי
להקשיב לי! |
|