|
אדרבא, דיכאונות הם ללא ספק אחד מעמודי התווך במירוץ החיים
האלו.
לדעתי, אנשים שלא נכנסים לדיכאונות הם או חסרי רגש לחלוטין או
אדישים ולא מודעים לעצמם ולעולם.
לכן אין לי שום בעיה עם הדיכאון שלי, אני שמח שאני כזה.
ובכל זאת, לא כיף להיות מדוכא, וידעתי שההופע
|
"זה צריך להיות פה בסביבה..." סינן דרור בהיסוס.
"אתה מוכן להסביר לי מה לעזאזל קורה כאן?"
"תיכף תדעי הכל, את סומכת עליי נכון?"
היא לא דיברה, גל פשוט לא יכלה לסרב לו, תמיד זה היה ככה, עוד
מהתיכון.
|
|
|
מוצא הקרנף
מהתות! ואולי
להפך?
דארווין!!! מה
זה היה שאמרת
וכל הדתיים
התעצבנו? תגיד
את זה רגע עוד
פעם!
...
אבל איך יכול
להיות שמוצא
האדם מן הקוף?
המוצא של אדם
הוא בכלל
משוודיה!
...
אהה, אתה דיברת
על אדם אחר...
הבנתי.
אז מה בא קודם,
הקרנף או התות?
קרנפית התותים
מחפשת משמעות |
|