|
אנשים שלמים אומרים
למה לא
|
יבשו הדמעות של לאהוב אותך
עומד לבכות אבל אין עוד
כמה פעוט הוא אני
|
עץ ורוח בין עליו
תחושת בית כשאשב תחתיו בתוכו
|
|
|
אני כל כך גאה
בג'וני
והפרעושים,
שמצליחים לזהות
כתיבת סלוגן
אישי כושל,
ומוסיפים "או
שלא" כבדרך
אגב.
מחיאות כפיים,
רבותיי!
-או שלא.
-שפרירית,
מצטערת לעמותת
האמת בסלוגנים |
|