|
יש דבר אחד שאני מחכה לו מכל.
|
כל יום אני הולכת באותו רחוב, באותה שכונה, באותה עיר ורואה את
אותה משפחה בהרגלים שלה.
|
|
|
רציתי לחתום
בתחתית הסלוגן
שלי אבל אין
מקום (והאחרון
נכנס
בקושי...)!
תורחב חלונית
הסלוגן לאלתר!
סאשה
פטרובובוביץ'
אלכסנדרובוקובוביסקי
איליץ'
פרגמנטופולוקובסקי-
לוץ-מוזס-שלום |
|