|
 כל אחד והבוב שלו...
(חמי רודנר אני חושב...)
|
334474094 jimmy
כל אחד והבוב שלו...
(חמי רודנר אני חושב...)
|
|
רגע, זה לא אמור
להיות סלוגנים
בשביל במה?
כלומר סלוגנים
שיהיו רלוונטיים
לבמה? שידברו על
הבמה ויהללו
וישבחו ויפרסמו
אותה בתוך
עצמה?
קומיצה, רגע
לפני שהתבלבל
וכתב סלוגן נוסף
על עצמו. |
|