|
משום מה הכל מסתכם בך, כל שיר נוגע אליך, וכל פרוזה מתנגנת על
הכאב שהחזרת לי.
זה כבר לא האהבה...אלא רק הכאב שנשאר ממנה.
|
ושוב,
זו אותה המנגינה המתנגנת בתוכי
אותו החיוך שעולה בדמיוני,
אתה האהבה השוברת את לבי
|
אהבה
אולי זה מה שהפריד בינינו
הקנאה
לדעת כי יש רק את שנינו
|
לא מפסיקה לחשוב עלינו, עליך...
לא מפסיקה לבכות עלינו, עליך...
|
|
|
זה שלמדתי
באוניברסיטה זה
לא אומר שאני
יותר חכם ממך.
זה פשוט אומר
שיש לי הוכחה
שאני לא בטלן
שקורא סלוגנים
כל היום. כמוך. |
|