|
there is no ending
there is no begining
there is no meaning- in my pretending..
believe my, life goes on and on and on
forgive me when i ask-where do i belong
....................?..........
calling me this names
my place or yours..?
|
dont fade away..they will see..the truth about me
|
מה שכן, היום אהיה כבר של אחרת..
|
im forever searching high and low
|
|
|
לפעמים,
זה שמאשר את
הסלוגנים שוכח
את הכפתור ההוא
של הגירסת בטא -
פתוח, ואפשר
להכניס איזה
סלוגן שרוצים,
לדוגמא:
אתם מבינים?
צפיחית בדבש
בבקרת איכות
|
|