|
zoyzoy

מנסה להתבטא.
כזה יוצא.
אני לא עולם לא אסלח לך
לחשוב שחשבתי שזה באשמתי
|
|
|
הכי מעצבנים
אותי הסלוגנים
הלא מובנים.
מישהו מגבב לך
כמה מילים ונדמה
לו שאני אאשר את
זה?
מה זה פה?
הפקרות? אף אחד
לא רואה שרק
מציעים
סלוגנים?
אחד שמאשר את
הסלוגנים ואין
לו טעם, אבל יש
לו אינטגריטי |
|