|
דן דן

שלום לכולם , השיר הראשון שלי פה ,שילוב בין בלוז לבוסה( לדעתי
) מקווה שתהנו :)
|
להיט קיץ גלגלצי :) יש יותר טיזר מזה ?
|
|
|
אני מרגיש כאילו
שהלכה לי הבמה!
פרופ' ירמיהו בן
יהודה, בתגובתו
על מעשה היוצר
הדביל מהטכניון
שהרס את הרוח
הטובה של הבמה,
והוציא את המרצע
משק האשכים שהוא
נמנם בו. |
|