|
נפגשנו בלילה חורפי... בשנת 1999..
בחוץ ירד גשם זועף,
הbackground של המירס היה אפור, ו-וינאמפ ישן ניגן ברקע.
|
|
|
באמת שאני לא
אובססיבית בקשר
לסדרות ילדות
אבל אני כבר לא
ישנה בלילות.
אולי מישהו יגיד
לי אם קיים איזה
עיקרון נסתר
בעובדה שב'הלב'
כל הדמויות, בכל
הארצות שהוא
מגיע אליהן,
מדברות עברית?!
פינקי(ת) |
|