|
אומרים שזאבים מסתובבים בלהקות ואנשים כמו זאבים, רוצים להיות
ביחד, אף אחד בעצם לא רוצה לחיות לבד. למעט הזאבים הבודדים...
|
|
|
הדבר הכי רומנטי
ויפה שאפשר
לעשות זה בעצם
הדבר הכי פשוט
וקל שאםשר לעשות
וזה לומר לאהובך
או לאהובתך "אני
אוהב אותך"
סתם אחד חובל
שאין לו חברה
טייסת שרוצה
חברה נואשות
שתטיס אותו
לרקיע החובלים
השמיני |
|