|
עושים מוזיקה בשביל הכיף,
נהנים מכל רגע של טירוף.
מנסים להצחיק אנשים, לגרום לחייך, לברוח מהשיגרה
היומיומית.
יש לי שעווה באזניים,
אנלא שומע כבר...שנתיים.
|
לא, אתם לא תבינו גם אם תנסו מאוד חזק.
|
|
|
"בהתחלה, מה זה
שנאתי אותו, אבל
אחרי שפתח אותי:
ווה ווה!"
משפט שנקלט על
ידי שומע תמים
באוטובוס |
|