|
168986598 •0•»KaChOrRa«̶...
  
אמ....אין לי מה להגיד..
אהה כן... תהנו...כן,בטח...
את צילום זה צילמתי במצלמה הדיגיטלית שלי באחד מטיולי
ביוון...סתם נדלקתי בתמונה הזאת שנראתה כמו גלוייה
|
|
|
שיא הבושה -
סלוגנך לא
אושר.
רק להתאבד, מה
עוד נשאר?
רק רגע! לפני
שתחתוך את
גרונך
דע לך כי קיימת
נוסחה.
נוסחה גאונית אך
פשוטה ביותר
שהופכת כל סלוגן
עלוב לפנתר.
ואפילו את שלך
תהפוך למוצלח
ואותה הנוסחה
הולכת כך:
ווי כבר חמש
ואני עוד
במשרד?
אני הולך הביתה,
תסתדר לבד.
המדריך השלם
לסלוגניסט הצעיר |
|