|
ת'כלס כרגע אין לי מה לספר על עצמי,
אז בינתיים נשאיר את זה ריק...
אהה אופס זה כבר לא ריק,
נו טוב תמיד הייתי חוכמלוג P:
לפעמים אתה תוהה "האם לכל אחד יש מטרה בחיים שאליה הוא אמור
להגיע,
גם אם זה לא במודע?", האם באמת "כל דבר קורה מסיבה מסוימת"...
|
|
|
"מי בא
למסריח?"
אורטל ונועה
ברגע של טימטום. |
|