|
 אני, אסטרונאוט לעת חלום... |
יוצר ומאייר. אבא, בן זוג,ילד ובן אדם.
אני אוהב את מחיאות הכפיים שלכם אז אל תחסכו, גם את
שבטכם.
בקיצור אתם מוזמנים להביע...
מצייר בעיקר
וחושב לא מעט, אולי יותר מידי
שלכם לפעמים ושלי תמיד
ברוכים תהיו
|
|
בטח מי שמקבל
עכשיו את כל
הסלוגנים שלי
באימייל,
רק מהקריזה לא
מאשר אותם.
אחת עם בטחון
בעצמה. |
|