|
עכשיו מאוחר בשביל חרטה...
|
הוא הסביר בכאב לא ידע איך לומר
לא יחוש לא ידע לא יגע באישה
לא יחזור הוא שנית ללטף שערה
לא יגע בקרסול המתוק הנפלא
|
|
|
בניגוד לשמועות
ששמעתי אני לא
מתנחל.
פשיסט אני כן,
אבל גר
בתל-אביב. המשרד
מצד שני בשטחים
דווקא.
זה שמאשר את
הסלוגנים חושף
את מיקומו
הגיאוגרפי,
ושותל מוקשים
בגינה של המשרד |
|