|
נולד בישראל, 1990.
כשרון אין לו כל כך בכתיבה אבל הוא מתאמץ שיהיה לו
ולכן רושם בבמה חדשה.
-שבי נא עלמתי
- (מתישבת)
- קפה?
- כן.
- כמה סוכר?
|
|
|
חשבתי לקפוץ
1000 פעמים
במקום ולומר "גע
גע גע, אני לא
משוגע"(מתוך
סיפור פשוט,
מכירים?)
אבל אני חושבת
שחוץ משכנים
זועמים, אמא
מבוהלת, ורגליים
כואבות, לא ממש
ייצא לי משהו
מזה...
נכון?
אחת ששפיותה
מוטלת בספק... |
|