|
אני אוהב אותך באמת
אני אוהב אותך בצחוק
|
האם להיות או לא להיות
תמיד שואל זאת בלילות
|
לרגע חשבתי ששכחתי אותך
לרגע דמיינתי שיש עוד תקווה
|
בהתחלה חשבתי שתרצי איתי להיות
רמזת לי בכל רגע שתרצי איתי להיות
|
מצטער אם פגעתי
מצטער אם הכאבתי
|
|
|
(ילדים, בסלוגן
זה אבד ההומור,
אנא מצאו אותו
וצבעו אותו
בצבעים עליזים
ואו אז שלחו
אותו אל הבחור
החביב שמאשר את
הסלוגנים
שיעיין, ישפצר
ימחזר ויאשר את
הסלוגן החביב
שלכם, בהצלחה)
בוליביה.
|
|