|
נולדתי ב-1989...
אני צעיר יחסית...אבל במעט שנים שהספקתי לחיות ראיתי
הרבה..
ו.. אני מאוהב בטירוף בחברה שלי....!!!!!!! 3>
שוב היא מחייכת אליי מהמסגרת של התמונה... אני זוכר איך תמיד
ביקשתי ממנה שתחייך כל הזמן... והנה היא עומדת במסגרת הזולה,
קפואה בתוך תמונה עם חיוך תמידי...
|
|
|
להקות פופ הם
כמו חרא -
כמה שפשוטו ככה
כמשמעו.
אביה האיום. |
|