|
בכל הסרטים האלו...
אולי הם לא כ"כ שונים מהמציאות...
|
אני לא שונאת אתך!
אני אוהבת אותך!
זה פשוט ש... אני לא במצב רוח טוב בימים האחרונים...
|
אמא שלי, היא מציקה מאוד, אומרים גיל ההתבגרות גיל קשה, אומרים
גיל ההתבגרות- יש סערת רגשות...
ואני יודעת את כל הניתוחים הללו, אמא עובדת בזה...
|
|
|
איזו פדיחה.
במקום להקליד את
הסלוגן כתבתי
אותו על המסך
במארקר. נקווה
שזה יעבוד.
אחד שהולך לחטוף
מכות רצח מאחיו |
|