|
כותב מתחיל..בן 21 זהו פחות או יותר.
כבר כמעט שנה חולפת לה בינינו
ולה עליות ומורדות, טירוף וחוויות מסעירות
חווינו טוב חווינו רע חווינו קושי וגם חמלה
למדנו על בשרנו מה היא האהבה
אותה אהבה שכתובה בספרות ובשירה
|
|
|
אני חושב שיש
כאן דברים ממש
שטחיים. אני לא
אומר את זה מתוך
התנשאות, אלא
מתוך ביקורת
אמיתית ומהלב.
-המתנשא |
|