|
והנני תוהה...
האם זה אתה?
האם אתה כאן, או שזו רק תחושה?
|
הן פותחות את היום בשירה,
בשירה שמחה.
דואגות להעיר את כולם
שכולם ייהנו.
|
ואני הייתי שם
בדרך אל האושר שלי,
אל האושר הנצחי.
|
כמו כוכב נופל!
להרגיש את הנפילה
|
|
|
אני רק רוצה
למסור לכל הבנות
שמקשיבות לי
עכשיו, שיופי
בכלל לא משנה.
זה אולי פותח
דלתות, אבל מה
שמשנה באמת
כשמכירים בנאדם,
זו המלכאליות
שלו.
תודה.
מה לא? רגע, אז
מה כתוב פה? אה.
המנטאליות שלו.
תודה.
דוגמנית במסר
פדגוגי משהו. |
|