|
קיבלתי נשמה משומשת, כזו שאפשר למצוא בגרז'-סייל. לא שאני
מתלונן, לא במצב רע או משהו, בסך הכל עברה יד ראשונה, והיא
באמת במצב מצויין, אבל מה לעשות - משומשת.
|
בכל יום אני שונאת אותך קצת יותר
את החיוך
את האור שניצת בעיניך בראותך אותי
|
תן לי רק עוד דקה
לדמות לעצמי עולם מושלם
לחיות בתוך האשליה ההרסנית
לסבול ולהנות כמו שמעולם לא חשתי
|
ולא נשאר אלא לומר
מה שאבד כבר לא יוחזר
שקע לו יום אל תוך מחר
פג לו החלום
|
ואת מעט המילים שנותרו על הקיר
אספתי,
ומהן כתבתי לו שיר
|
וחשכו השמיים לעת ערב קרירה
ושחרו עננים לעין כפור,
וגשם ירד על דמעה מרירה
שאבדה ושוב לא תחזור
|
עציץ ירוק עציץ קטן
לאיש אחד בשם חנן
שתל אותו הרחק מכאן
בינות שיחים בתוך הגן
|
לאחרונה,
חזרה אלי תחושה,
אותה ההרגשה
שוב שמחה ושוב תשושה
-ואיתה הבקשה.
|
ולמה לי כל הפחד הזה, הכאב הלאות והצער?
ומה כבר חטאתי ומה הוא פישעי שביקשתי אותו הנער?
|
היית לי צפון, דרום, מזרח ומערב
כמו שאמרו בסרט שראיתי עכשיו
|
בוקר של קלון אחרי לילה סוער...
|
|
|
פעם היו לי
קערות מזכוכית,
אז הייתי שוברת
אותן.
אז הם קנו לי
קערות מפלסטיק,
אז הייתי ממיסה
אותן.
ואז הם קנו לי
קערות מקלקר אז
הייתי מפוררת
אותן.
ועכשיו כבר אין
קערות רק שקית
ניילון שמחוברת
לי ליד.
האנורקסית מחלקה
ג' |
|