|
האמת,שכל האופטימיות שאני מראה כלפיי חוץ הוא שונה מבפנים. אני
מרגישה נורא אם עצמי ועם המציאות הסובבת אותי.אני עדיין מנסה
להכחיש את המצב ולחשוב שמחר אני אתעורר מתוך חלום בלהות והכל
יחזור לקדמותו. אני פשוט לא רוצה להראות את הכעס והעצב כלפי
חוץ.
|
|
|
אני מכוער, את
שטוחה.
אפשר מספר
טלפון?
זוזו לסטרי, אדם
מעשי |
|