|
לא מזמן התחלתי לשמוע בעקביות מוזיקת טראנס פסיכודלי
והאוס... אז קיבלתי מרץ (דודה) להתחיל ללמוד לבד איך
ליצור מוזיקה מקצועית.
בינתיים משתמש ב-FL Studio 4 Producer Edition,
ולומד את Cubase.
אל הארכיון האישי (1 יצירות מאורכבות)
|
|
אז אמרתי
לעצמי:
למה בעצם שלא
אכתוב סלוגן?
גם אני יכול
לנסות! |
|