|
al2809on
היה זה אולי המבט בעינייך,
אולי זה היה חיוכך הנסתר.
היתה זו אולי הבעת פנייך
|
אך יש דבר אחד אשר לבטח לא תטעה בו כשתביט בה:
מהר מאוד תבין כי מדובר כאן במלאך, בכך אין לי ספק. מלאך
טהור...
|
|
|
לקח לי שבוע
לעלות על זה
שכשאומרים "האיש
האדום בצד"
מתכוונים לדבר
הזה פה מצד ימין
למעלה! |
|