[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה










אל היוצרים המוערכים על ידי אלחנדרו ברז'ואן

לרשימת יצירות השירה החדשות
עול כבד מנשוא עליי לשאת,
לחיות בצל עצמי שיכולתי להיות.

שביל של דמעות לצד שביל של צדפות,
את ריח הים הגועש לא אדע לעולם.
הים עודנו קורא לי,
אך מסעי אלייך עוד לא תם.


לרשימת יצירות המונולוג החדשות
אותה אמת, שקופה לאלו אשר אות קלון על גופם, כפס של דם על
דלתות עבדים, גרם לזעם האלוהים לפסוח עליהם. קללה זו נעוצה
בפיתוי, אשר מעניק את אפשרות הבחירה, שלא לראות את האדם כמות
שהוא, אלא להתבונן במבט שטחי וחטוף ולהחמיץ בכך את היופי
המוסתר.

אני יכול להמשיך ולתאר שדות מוריקים, שופעי יופי ופרוצי
גבולות, אשר האופק הנגלה מהם, אינסופי הוא. הטל מגשמי הברכה
עדיין מלטף את עלי הכותרת של אותם הפרחים, ההופכים את החוויה
הפשוטה לבלתי נשכחת.


לרשימת יצירות הפרגמנט החדשות
"אדוני, אני יכולה להציע לך משקה לפני שאנחנו נוחתים?"
"כן, תודה", עניתי בנימוס מלווה בקימור, שאולי דמה לחיוך בימיי
הטובים. כעת הוא יותר הזכיר התנצלות על הטירחה שגרמתי לדיילת
הצעירה הזו.


לרשימת יצירות המסה החדשות
מחשבה זו אולם הינה ילדותית במהותה, שכן התפוח מסמל את חוסר
הדעת, עגלגלותו מסמלת את שלמות הרצון לדעת, הכמיהה לכך, ולכן
עם נגיסה בו, כן נעלם הרצון לדעת, ונוצרת חרטה משהו על הנגיסה,
ספק שבירת מעגל הילדות, ולו רק בשם הסקרנות, להטמיע חותמנו על
התפוח...




למה תמיד אנשים
כותבים על עצמם
בגוף ראשון או
שלישי?

גוף שני במכתב
התאבדות


תרומה לבמה





יוצר מס' 60255. בבמה מאז 12/4/06 15:43

האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות לאלחנדרו ברז'ואן
© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה