|
I miss you and don't know why
Can't be alone anymore, don't want to cry
|
מתגעגעת...
לחיוכך הכובש
למילה הטובה
למפגש המרגש
להרמת הגבה
|
ועוד משפחה שלבה נקרע
ומי אמר ששגרה זה רע?
|
חזרה לעמוד היוצר הראשי
|
|
קוט קוט קוט
-ימ הז?
-וז ינא הפיק
המודא!
-יסנכית!
-הדות...
-אתבס...
-המ?
-המל שי ךל הפ
לודג לכ ךכ?
-ידכ לכואש
ףורטל ךתוא!
-ההההההאאאא!
לא רואים
עברית?!
תמצמצו!!! |
|