|
בא לי לרוץ אל השקיעה לטבוע איתה לתוך הים
ולעלות במקום חדש
מקום אחר
מקום יפה יותר
|
חזרה לעמוד היוצר הראשי
|
|
זה כיף אבל זה
חטא
אז בואו נעשה
שזה לא יהיה
ככה
בואו נהפוך את
זה למותר
בואו נירפא סוף
סוף מהמחלה
התורשתית הזאת
ונתחיל לצעוד
בדרך חדשה...
נראה אותך. |
|