|
A question to my friend...
25.1.02
|
הפרדות הן קשות
זה ברור לכולם
נותרו אכזבות
שום דבר לא מושלם
ואני בודדה
והדמעות זולגות
ואני חזקה
|
היו ימים שבכיתי עליך-
עכשיו לא חושבת ולו לשנייה.
|
הלוואי והייתי עוזבת את המרדף
הלוואי והייתי פורשת כנף
דצמבר, 2001
|
ראית אותי בכאב ובצער
מיהרת לפתוח לליבי את השער
חום ליבך הצית בי שוב את האש
נוגש להראות לי שאחרים גם יש
|
כשתחזור,
כשתחזור ותהיה לידי
כשתיקח את ידך בידי
ותאמר לי שאתה איתי
ותאמר לי שאתה רק שלי
|
קח ממני את הרגש
לא רוצה יותר לבכות
|
כבר שלושה ימים יהב,
ואני מנסה בכל כוחי.
אבל איך?!
|
תשעה חודשים שאנחנו לא ביחד
תשעה חודשים שאתה לי חסר
תשעה חודשים של חיים בפחד
כי את מקומך לא ימלא אחר.
|
חזרה לעמוד היוצר הראשי
|
|
-הידעת שאם
מנגנים דיסק של
מיקרוספט אחורה
שומעים מסרים
שטניים?
-זה עוד כלום
אח'שלי, אם
מנגנים אותו
קדימה הוא מתקין
windows XP!
שניים פרו-קוד
פתוח |
|