|
בזבזתי את זמנך
בחוסר חריצות ובדיכאון
אולי מחר יבוא יום חדש
וייתכן שזה סתם קיטש מתקתק
|
חומות ננווה נופלות
לרגליים זרות
סדום ועמורה
והפכתי לנציב מלח
|
שורות ארוכות נמשכות בעט
נהפכות לסיפור
דפים שכפופים לפיה
לשונה ניצבת בדום
שפתיים נפתחות ללחישות
"סיפור טוב."
|
אני תוהה,
אם העובדה שאת מאושרת
ואני לא;
אמורה לגרום לי להרגיש טוב יותר
|
חזרה לעמוד היוצר הראשי
|
|
נשבר לי מבנים.
אם הייתי אני
שקוראת את מה
שאני כותבת,
הייתי שואלת את
עצמי אם אני
דו-מינית.
גמבה, שגילתה
כבר ממזמן שכולם
מסביבה
דו-מיניים. |
|