צרו קשר
היוצרים
הפורומים
יצירתכם
תביא יוצר
תביא משהו
[ ביית אותי ]
[ עדיפה ]
[ עזרה ]
[ FAQ ]
[ אודות ]
[ הטבלה ]
[ דואל ]
[ חדשות ]
[ אישיים ]
[
קול-נוע
]
[
סאונד
]
[
ויז'ואל
]
[
מלל
]
חיפוש בבמה
ביוצרים
ביצירות
בביוגרפיות
בפורום טכני
בפורום דיונים
במגירות (ישן)
במגירות סיפורת
בסלוגנים
שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]
מדורי במה
מלל
ויז'ואל
סאונד
קול-נוע
blogs at.corky.net
סלולרי (WAP)
דואל
FAQ
ממליצים
הוציאו לאור
יצירות מאופיינות
פירסום
הפורומים
מפגשים
דיונים
מגירות שירה
מגירות סיפורת
טכני
מודעות
הסדנה
הארכיון של אבי קבבי
הבכי השקט
גן עדן
הבכי השקט,
יבשו הדמעות, והכאב ישנו.
סדקי חול המדבר נפרדים,
ויגונה של הנפש מתעצם עם הרוח.
חזרה לעמוד היוצר הראשי
אני חושב שכאות
הזדהות אנחנו
חייבים להוריד
את עזריאלי
לפחות לעשור, אם
לא הזדהות אז
לפחות תודו שזה
מכוער.
חבר שלום, בשיחה
עם שגריר ישראל
במגדלי התאומים.
הצעו סלוגנים משלכם
הדף האחורי
?מה חדש
28.6.26 3:37
סיפור קצר
שם אזוב
נ הופמן
איתי רימלר
מיוזיקל קט
יאיר שפי
שירה
שחר מהבש
יאנה שפילר
איליה כהן
זר בן בלי בית
חולה ירח
מאיר אמוזיג
דיאנה כהן
ברוריה קוחנובסק...
אסנת אינציגר-אל...
אירית מנטש
איליה טנקלביץ'
מיוזיקל קט
מונולוג
איליה כהן
אלונה רז
פרגמנט
מיוזיקל קט
דינה מזרחי
אורית דרווין
אלינה שלטופר
משה שפירא
http://Stage.Co.IL/Authors/AviKababi
יוצר מס' 66974. בבמה מאז 5/5/06 12:33
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות לאבי קבבי
© 1998-2026 זכויות שמורות ל
במה חדשה