|
אם זה נעים זה בסדר נכון?
אם זה פותר לי את הכאב זה בסדר נכון?
אם אני לא מרגישה את זה זה בסדר נכון?
אם אני ממש צריכה את זה זה בסדר נכון?
|
חזרה לעמוד היוצר הראשי
|
|
לרגל הצטרפותי
אל נבחרת ברזיל
במונדיאל
(אולה!) החלטתי
לשנות את שמי
בהתאם. מהיום
קיראו לי...
זוזו לסטה!
זוזו לסטרי, קשר
רומני, מוכר את
עצמו בדוחק
לקבוצת הכוכב
הורוד יוני
בוקרשט |
|