|
שאלתי לפשר בהלתה, ומשמאנה להשיב פסקתי כי עלי ללוות אותה אל
ביתי, שם תוכל לרחוץ במים חמים, ולהתלבש בבגדים נוחים ואף
ללגום מעט יין ולהאביס עצמה במיטב השימורים.
|
תרנגול צורח מרחוק מראש גורן אפלולי, ואת עוזבת את המצפה
וצונחת בכיסא הנהג. האור הירקרק מלוח המכוונים מלטף את פנייך
ומאיר את תוך הנחיריים, כששיוט הרכב על הכביש חורש את האבק,
מפלח את צינת הזריחה, וברדיו שירים ישנים של עייפות.
|
היה היה לפני שנים רבות ביער קטן ודליל בצידו הדרומי של כפר
אנגלי באמצע המאה הקודמת ליד העץ הגדול ביותר ביער בור באדמה.
בבור גרו שני גרבילים- יוהנס, הגרביל הגדול השרירי והמסוקס,
בעל פני התינוק, וצינברג הגרביל רפה התפיסה הויזואלית, בעל פני
הפומפייה.
|
הוא ממתין רגע, נכנס עוד קצת לתמונה. המבט שעל פניו מביע חכמת
חיים עמוקה, תיחכום, שנינות, יכולת מוטורית מורכבת, זיפים של
ארבעה ימים, הבל פה של חודשיים, תספורת של שמונה שקלים, ג'ל של
שבע בעשר, קשקשים של עודף ג'ל של שבע בעשר וחסך בשמפו של שניים
בעשרים וחמש...
|
"גומיות איכות" אומרת באותיות קידוש כתומות קופסת הקרטון
המטופשת.
את מחייכת. חושבת שזה מצחיק?
בטח הבנת כבר שאני הולך לחנוק אותך עם גומייה איכותית.
|
ע: מה? איפה?
א: אמם... על הביצים.
|
ירון: "...אז הפוסטמה הזאת פתאום מוציאה מזוודה ומתחילה להוציא
את הבגדים שלי מהארון"
עודד מוריד את המשקפת, מרים מכשיר קשר.
עודד: "דילדו, כאן קליקר עבור"
ירון: "אתה מבין? הבגדים שלי!"
|
בצלמו ובדמותו בראך.
(גם הוא אהבל, אם ככה)
|
HE PITA ALL NIGHT BEFORE.
|
והיה להם מתג
שאים לוחצים עליו קורים ניסים
|
ובכל דור ודור לכלותנו קמים...
|
אני ראפר מוכשר!
אני יודע, זה אוקסימורון
|
איזה שיר גרוע...
מה חשבתי לעצמי?
אין לי את זה, אני מזייף
|
2:26 ד'.
שיחה אחרונה לפני היציאה למבצע.
|
2:12 ד'.
שתי סצנות במינימום מאמץ.
|
קליפ לשיר של פרודיג'י
1:37 ד'
צריך רמקולים.
|
קליפ לטראק של די.אס. סאונד בכיכובם של שבלולי הפרא.
3:01, בערך 9 מגה.
זו היצירה המושקעת ביותר, אם אתם לא בטוחים מאיפה להתחיל בין
יצירות הקול-נוע בדף.
|
כתבת תחקיר מהפכנית החושפת את המצב החברתי הרבגוני בעיר
האורות- טבריה.
|
2:17 ד'.
ביה"ס לאומנויות הלחימה של שבלולי הפרא.
|
קליפ לשיר של דן תורן & USELESS ID
2:57 ד'.
|
אל הארכיון האישי (54 יצירות מאורכבות)
|
תמסרו לביל
קלינטון שיפגוש
אותי עוד חמש
דקות במקלט
הגרעיני 53F4,
אוקיי?
בתודה,
יוחנן פאולוס |
|