|
"כיום כולם מתלוננים על עבודתם. אף אחד לא אוהב את מה שהוא
עושה. לא פלא שהאבטלה כל כך גדולה. אבל אני יוצא דופן. יש לי
עבודה מאוד יוצאת דופן, והיא גם עוזרת לאנשים אחרים.
בואו, אני אראה לכם מה אני עושה..."
|
אני מחפשת את האביר על הסוס הלבן,
אבל אתה רוכב רק על אופנוע.
|
חזרה לעמוד היוצר הראשי
|
|
אז אני
באינטרנט?? כולם
יכולים לקרוא את
מה שאני כותב?
אני יכול לומר
הכל ולפנות
להרבה אנשים, יש
לי את האפשרות
לגעת בלבבות של
רבבות אנשים
ולהשפיע ולשנות
ולומר את מה
שאני באמת
חושב?? טוב, אז
אסף הבן זונה! |
|