|
שנה עברה, כולנו קרועים מגעגועים
איך לקח אותך האל
"אלוהים לוקח רק את הטובים" תמיד אומרים
ואתה היית הטוב שבטובים ...
|
חלמתי חלום,
בחלום ראיתי אותך שוכב, לא נע
לאחר מכן הייתה הלוויה,
המון בכי, דמעות וכאב אין סופי
|
אולי אני נראית שמחה מבחוץ אבל זו טעות .אתם לא רואים שאני
בוכה... כן, אני בוכה מבפנים וזה שובר אותי... הגעגועים אליך.
|
חזרה לעמוד היוצר הראשי
|
|
ושוב פינתנו,
ארגנטינאי מארח
פילוסופים והוגי
דעות. והפעם,
ד. ברקן, מורה
לספורט:
"קח לדוגמא את
המכנסיים
הצמודים של
הבנות. אתה
מפליץ בפנים, זה
לא יוצא אחרי
שבוע" |
|